Isnin, 22 Februari 2010

Boring betul hari ni...x ada benda nak wat...tadi pagi belajar motor....esok bermulah hari maut...hahahaha...x adalah...esok adalah hr dimana aku akan mengambil ujian jpj....aku berharap akan lulus dlm ujian dlm ujian berkenaan...x mahu mengambil nya 2 kali.....aku berharap jpj esok yg baik2 sikit....kena jpj yg cerewet memang leceh...susah dan payah nak mampus....jika lulus, maka tinggal ujian jpj keta je lepas ni....nak upload gambar baru tp camera nya x ada....hahaha...tadi belajar moto je mcm nak peng...panas gila nak mampus....bley mati kering mcm kat padang pasir...balik je td dah tengah hari....sampai je rumah terus tido...hahaha...lama jugak tido pastu mak aku jerit2 kat bawah suruh amik adik kat skolah....jeritan nya mampu mengejut kan aku....jeritan org lain x mampu kejut kan aku....internet rumah bwk masalah....x ley pakai g rmh member pinjam internet...bla dulu lah....lama2 x elok....hahaha

Tiada ulasan: