Selasa, 23 Februari 2010

My Happy Day Ever...... :-)

Hari ini adalah hari paling dan sgt2 rasa gembira....gembira yg x terhingga...kerana seseorang telah masuk dalam hidup aku....seseorang yg amat bermakna dlm hidup aku....seseorang yg memberi semangat kepada aku untuk terus hidup di dunia ciptaan Allah SWT.....aku bersyukur kerana dia kerana dia menerima ku seadanya...aku akan menjaga nya sehingga akhir hayat ku...aku akan menjaga nya dgn penuh kasih sayang....aku akan menjaga hati nya sepenuh nya...aku tidak akan menyakiti hati nya....mlm ni adalah mlm yg memberi makna kepada ku....23/2/2010 adalah tarikh ulangtahun ku bersama nya....tidak dpt digambar kan kegembiraan ku ini....aku tidak akan membuat nya berasa sedih...itu adalah janji ku kepada nya....janji yg akan ku pegang sampai akhir hayat ku.... :')

Tiada ulasan: